|
www.basra.fora.pl Forum zlotu
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ARC
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Dromadera
|
Wysłany: Sob 23:20, 25 Lip 2009 Temat postu: Nowości - ruda uranu, szyby naftowe, stragan |
|
|
Scenariusz całodzienny: ROPA, RUDA URANU, STRAGAN
Przez cały okres gry, aż do finalnej misji z rakietami należy wydobywać ropę oraz gromadzić rudę uranu. Ropę i rudę uranu należy dostarczyć do straganu znajdującego się na terenie miasta, gdzie zostanie wymieniona na paliwo rakietowe i pluton niezbędne do wyposażenia rakiet. Bez plutonu w głowicy i paliwa rakietowego rakieta jest nieużyteczna.
Zbieranie rudy i wydobywanie ropy są stałym elementem gry.
Zdobytą ropę i rudę należy dostarczyć do straganu w mieście. Po dostarczeniu rudy lub ropy do sklepu, są one ważone. Po zważeniu wydawany jest odpowiedni kwit. Przed finalną sobotnią misją z rakietami kwity są sumowane i na ich podstawie następuje podział głowić z plutonem i paliwa rakietowego, kompletne rakiety będą dostarczone do bazy. Podział plutonu i paliwa rakietowego pomiędzy strony jest uzależniony od procentowej całości dostarczonej ropy i rudy uranu do sklepu. Np. jeżeli dana strona dostarczy 75% rudy, która będzie w sklepie otrzyma 75% puli plutonu na głowice. Przekłada się to bezpośrednio na ilość rakiet.
Ropę i rudę uranu można dostarczyć do straganu w każdej chwili. Może ona być dostarczona bezpośrednio do straganu lub do magazynu w bazie i stamtąd w dogodnym momencie bezpiecznie dostarczona do straganu. Zaleca się, aby przy transporcie skrzyń do straganu skorzystać z eskorty Gwardii. W tym celu można się porozumieć bezpośrednio z dowódcą Gwardii za pomocą telefonu komórkowego (numer posiada głównodowodzący) lub poprzez nawiązanie kontaktu z jakimkolwiek gwardzistą (najlepiej dowódcą grupy), który skontaktuje się z głównodowodzącym Gwardii i uzgodni z nim warunki eskorty. Brak eskorty Gwardii w mieście przy zakazie poruszania się z bronią na jego terenie może narazić transport na atak drugiej strony.
Transport skrzyń z własną uzbrojoną eskortą spotka się z natychmiastową reakcją Gwardzistów pilnujących zakazu noszenia niezabezpieczonej broni na terenie miasta.
Szyby naftowe
Każda strona posiada swój szyb naftowy. Szyb można wyłączyć/włączyć poprzez zakręcenie/odkręcenie kurka z ropą. Kurek jest przytwierdzony w dolnej części beczki. Wydobywa się z niego ropa, której substytutem jest zabarwiona woda. Wydobywającą się ropę należy gromadzić do kanistra. Kanister można dostarczyć do sklepu w każdej chwili, nie trzeba czekać, aż się napełni. W sklepie w zamian otrzymuje się kwit na paliwo rakietowe niezbędne do uruchomienia rakiet w 3 misji.
Kanistry można wykradać z obcych szybów i podczas transportów. Szyb Gwardii nie ma kanistrów, a sami gwardziści nie są zainteresowani wydobywaniem ropy. Szyb Gwardii ma mniejsze złoża od głównych stron konfliktów. Gwardziści mogą natomiast próbować zakręcać kurki z ropą we wrogich szybach w celu przerwania procesu wydobycia ropy. Nie tykają się kanistrów umieszczonych w szybach. Podczas transportu kanistrów ropy na terenie miasta do straganu Gwardia zachowuje się neutralnie, a nawet służy eskortą przy wcześniejszym uzgodnieniu jej warunków.
Należy przez cały czas gry dbać o ciągłość wydobycia ropy i odpierać ewentualne ataki na szyb ze strony Gwardii i wrogiej strony. W miarę możliwości wskazane jest zakłócanie wydobycia ropy przez wrogą stronę poprzez kradzież kanistrów i zakręcanie kranu. Im mniej ropy zdobędzie wróg, tym większa szansa na zdobycia przewagi w ogólnym bilansie wydobytej ropy.
Ruda uranu
Zbieranie rudy uranu oraz ropy jest kluczowym elementem dla finałowej 3 misji. Są one składnikami rakiety. Bez plutonu w głowicy i paliwa rakietowego rakieta jest nieużyteczna. Zbieranie rudy i wydobywanie ropy są stałą zasadą gry.
Ruda uranu na identycznych zasadach jak w przypadku ropy zostanie wymieniona w straganie na pluton. Stragan działa jako pośrednik, skupuje uran i wymienia go na pluton, który jest niezbędny do wyposażenia rakiet w 3 misji.
Głównym źródłem rudy jest kopalnia.
PLUTON + PALIWO RAKIETOWE = RAKIETA
Stragan
Stragan jest centrum handlowym Basry, można tam przede wszystkim wymienić ropę i uran na komponenty do wyposażenia rakiet.
Znajdzie się tam też kantor wymiany walut.
Dział z pamiątkami, gdzie czekają na turystów wspaniałe kartki pocztowe i pamiątkowe przedmioty.
Dodatkowa amunicja do RPG-7, ładunki C4.
Pod ladą mogą się ukrywać inne artykuły, jakieś granaty co spadły z ciężarówki (albo wielbłąda), czy inne tajemnicze atrakcje.
Dary natury, miejscowe owoce i płody ziemi.
W dziale PEWEX, gdzie można zakupić towary za obcą walutę (jakieś złotówki, czy coś takiego) dostępne będą galabije oraz kulki przydatne do gromienia wroga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
KOMANDOS
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 11:58, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
ciekawe nonono
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podrzyk_PL
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:39, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
QTWA ale jazda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Demo
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skarżysko
|
Wysłany: Czw 12:16, 30 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
cóż można rzec....Tunak Tunak DA DA DA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|