Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dexter
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 1-st S.O.C.
|
Wysłany: Pon 8:55, 22 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Pytanie do orga, czy w przypadku braku suszy i dopuszczeniu do użycia piro, coś jest przewidziane czy zaopatrujemy się we własne zapasy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
ARC
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Dromadera
|
Wysłany: Wto 12:31, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Serwis - raczej nie będzie, macie tam się strzelać, nie psuć!
Piro - niewielka ilość będzie na pewno, pogoda jest wielką niewiadomą, ciężko wyczuć, czy warto zamawiać jakieś zapasy, jeśli potem zostaną na przyszły rok , w ostatniej chwili dokupimy, albo kasa pójdzie na co inne. Swoje, jeśli pamiętacie o zasadach bezpieczeństwa i przyjętych normach na pewno nie zaszkodzi mieć, byle przestrzegać ewentualnych zakazów!!
Na Bornym miałem koło 100 granatów, nawet ich nie brałem w pole, potem przed wyjazdem zrobiliśmy sobie granat-party w piwnicy budynku .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
lokers83
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SFORA PŁOCK 5 Gorgoński
|
Wysłany: Wto 16:51, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Arcu my się nie chcemy psuć no chyba że komu co innego pęknie tylko wrazie czego replika jak się rozpierdyczy to kto mi ją nareperuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Przemek
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z ryjówkowa :)
|
Wysłany: Wto 19:09, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ARC napisał: |
Na Bornym miałem koło 100 granatów, nawet ich nie brałem w pole, potem przed wyjazdem zrobiliśmy sobie granat-party w piwnicy budynku . |
No 8 minut walki było i niezapomniane wrażenia .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
marcu
Administrator
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Teheran
|
Wysłany: Wto 21:21, 23 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Serwisu jako takiego nie będzie. Będą możliwe drobne pomoce od chłopaków, którzy pracują w serwisach, ale konkretne informacje to już bliżej zlotu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
podrzyk_PL
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:16, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
cytat z regulaminu:
"Operator wieżyczki trafiony opuszcza pojazd jako ranny i kładzie się w pobliżu miejsca trafienia, po uleczeniu (na zewnątrz pojazdu) może wrócić do wieżyczki."
Jest to mało realistyczne. Proponuje by można było uleczyć operatora wieżyczki w pojeździe pod warunkiem, że jest tam medyk. Wychodzenie/ wyciąganie rannego z pojazdu jest nierealistyczne gdy na pokładzie maszyny jest medyk, bądź gdy do niej wskoczy-ale to już jet ryzyko ostrzału ludzi w czołu (będących na pace) podczas otwarcia włazu. Do tego po 3 minutach wożenia rannego ginie on wiec cena za to morze być spora. Więc te przywileje równoważą się z wymogami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
ARC
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Dromadera
|
Wysłany: Nie 16:59, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No właśnie, coś za coś . Najprościej wykopać trupa na zewnątrz i niech siada do KMu kto inny .
Poprzednia nasza wersja zasad mówiła, że trafiony od razu ginie, tu jest szansa do jego wyleczenia.
A wewnątrz pojazdu nie ma leczenia i koniec, może po prostu za ciasno jest .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
podrzyk_PL
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:29, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
cytat z regulaminu:
"Czołg pozbawiony operatora oraz desantu po 5 minutach powraca do miasta. Czołgu nie można przejąć (powiedzmy że kierowca wysadza samobójczo pojazd). Jedyną drogą posiadania czołgu jest jego najem. Po upływie 30 min pojazd wraca do bazy Gwardii."
A co w przypadku gdy po np. 4.5 min. powrócą żołnierze strony która najęła czołg??.
Mogą go ponownie zająć i użytkować? A gdy strona przeciwna zechce go użyć po tych 4 i pół minuty. ?? Chodzi mi o to że nie minie te 5 przepisowych minut. I co w przypadku gdy wystrzelona rakieta z RPG 7 uderzy/ detonuje przed celem/ za celem kilka metrów. czy to oznacza że operator RPG nie trafił?? Inaczej każde spotkanie z RPG to 100 % DEAD.
Uważam że powinno to być rozwiązane na zasadzie odległości od celu. proponuje 3 m od celu= nie trafione. No chyba że nad celem jak w regulaminie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Dexter
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 1-st S.O.C.
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
podrzyk_PL
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:49, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ok. Dzięki Dexter
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
ARC
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Dromadera
|
Wysłany: Nie 19:19, 26 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładniej, bo tu rzeczywiście wkrada się nadinterpretacja .
Po zniszczeniu przez RPG lub C4 czołg jest zniszczony - wraca do stojanki w bazie Gwardii. Zaś jego obsada wyleguje się na trawce jako ranna.
Zaś zasada 5 minut bez załogi mówi o opuszczeniu pojazdu przez desant, wystarczy zostawić kogoś w wieżyczce (a spróbujcie go stamtąd po dobroci wyciągnąć) by móc używać pojazdu pełne 30 min .
Jeśli w tym czasie będzie chciała przejąć czołg inna strona - kierowca wysadza się wraz z nim i... wraca do swojej bazy .
RPG ma duże pole rażenia - promień 10 metrów, głównie dla tego, że trudno z niego celować . I strzelamy NAD celem, każda eksplozja 10 metrów nad celem jest trafiona i zadaje obrażenia. Wszyscy w zasięgu to trupy.
Wyjątkiem jest załoga pojazdu, który swoim pancerzem chroni ludzi którzy zostają tylko ranni.
Przewaga jest pozorna, wyrzutni będzie mało a amunicja racjonowana .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ARC dnia Nie 19:21, 26 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
podrzyk_PL
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:19, 27 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Napisałeś "promień" ma 10 m, czyli w sumie 20 metrów szerokości ma zasięg eksplozji... ograniczajcie rakiety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Dexter
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 1-st S.O.C.
|
Wysłany: Pon 22:07, 27 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Mhm, bo środek okręgu jest w środku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
podrzyk_PL
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:46, 28 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Z matmy jestem cięki jak sik pająka, ale z geometrii... ale to było dawno
A tak poważnie to ile będzie RPG7 na jedną stronę konfliktu??
Bo nie wydaje mi się abyście mieli po 1 egzemplarzu na TF.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
Zelu
Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: Wto 14:00, 28 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Chciałbym spytać, jak to dokładnie jest z żołdem? Poza tym, że dostaje się go na początku gry, to czy kiedyś jeszcze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subMildev/images/spacer.gif) |
|